Hospitaly Kft.
A Hospitaly Egészségügyi Informatikai Fejlesztő és Szolgáltató Kft a MAIN-csoport tagjaként és a HOSPITALY Rt jogutódjaként alakult meg 2000-ben. Az alapító fejlesztő mérnökeink termékei és referenciái 1984 óta jelen vannak a magyar- és nyugat európai piacon.
Cégünk a magyar egészségügyi-informatika meghatározó szereplője, több mint 30 éves rendszerfejlesztési tapasztalattal rendelkező szakembergárdával kínál teljes körű, integrált informatikai megoldásokat kórházi és szakrendelői intézmények számára. Kompetenciánkat a kétszáznál több vállalatirányítási rendszer és közel ötven egészségügyi intézményi referencia bizonyítja. Szakembereink többségében felsőfokú végzettségű szervező mérnökök, akik nagy összeszokottsággal rendelkeznek és megbízható, ütőképes csapatot alkotnak.
A Hospitaly Kft. budapesti, saját tulajdonú telephelyen működik. Ezen kívül további két városban rendelkezünk képviselettel. Győrött és Szigetváron. Célunk, hogy partnereinkkel hosszabb távú, a kölcsönös bizalmon és korrektségen alapuló kapcsolatot építsünk ki.
2012-ben cégünk az „iKórlap” elnevezésű termékével elnyerte az Informatikai, Távközlési és Elektronikai Vállalkozások Szövetségétől „Az év IKT innovációja” díjat.
2014 augusztusában cégünk megvásárolta egyik piaci konkurensét, a Synergon – Inforend Kft-t, így tovább bővült termékpalettánk, kompetenciánk és országos lefedettségünk (Szekszárdi fióktelep).
Támogatás
A Hospitaly Kft. az általa üzemeltetett rendszereknél biztosítja a gyors és hatékony hibaelhárítást. Vevőszolgálatunk a bejövő jelzések alapján (telefon, fax, E-mail) dokumentálva a bejelentést egy folyamatosan bővülő adatbázis alapján lehetőleg azonnali megoldást kínál, vagy az illetékes szakember részére továbbítja a problémát. Amennyiben ez hardver vagy kommunikációs hibára utal, megfelelően leírva továbbítja a közreműködő cég illetékes vevőszolgálatához.
Irodánkban a feladatra dedikált kommunikációs szerver üzemel. Munkaidőben szakembereink az Interneten keresztül azonnal meg tudják kezdeni a felmerült problémák elhárítását, de szükség esetén a helyszíni kiszállást is tudjuk vállalni. A fentiek ellátására 2 Internet szolgáltató, 5 ISDN2 fővonal, 12 mobiltelefon és 5 személygépkocsi áll rendelkezésünkre. Mindezek mellett ügyfeleink részére folyamatos konzultációt biztosítunk a rendszerhez kapcsolódó ügyviteli problémák témakörében is.